vrijdag 22 juni 2012

Slaap kussentje slaap

Toen ik het berichtje zag van Petits Pirates viel mijn klosje...
Vorig jaar maakte ik ook zo een leuk kussen waar ik toen toch wel erg trots op was. Alleen vergat ik het blijkbaar te bloggen. De ideale moment dus om het nu even te doen aangezien ik momenteel precies in een klein dipje zit. Nu ja, een dipje is niet echt het juiste woord. Ik geraak maar niet aan het stikken. Er dient zich altijd ander werk aan dat eerst moet gedaan worden...

Ik gebruikte ook de handleiding van A Lemon Squeezy Home die trouwens echt wel heel goed is uitgelegd. De stof haalde ik vorig jaar bij Vermiljoen en is van By Graziela.


Ik maakte het kussen om te gaan logeren bij oma en Pepeter. Ze kan er haar kussen in mee nemen en haar pyama samen met een paar speeltjes.
Op het zakje vooraan flockte ik nog een leuk tekstje. Het is net groot genoeg om alles in te steken. Buiten de mega knuffelbeer die ze altijd bij haar wil om te slapen. 


Het is dus heel praktisch en snel klaar! Ik word er telkens vrolijk van als ik het zie.
Misschien tijd voor een middagdutje?

7 opmerkingen:

  1. Ook zo een fantastische uitvoering ( ik heb hem ook al eens gemaakt, heerlijke kussens om maken en te gebruiken)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk hoor! Hoe deed jij de sluiting aan de bovenkant?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Amai, zo mooi!! En inderdaad een stofje om vrolijk van te worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Miss Patee, ik wil graag met je ruilen tegen de vintage band. Goed?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heeej Miss Patee! Die mij ontmaskerd heeft :)! Allé, als ik nu een naaiprobleem heb, dan weet ik u te vinden hé! Trouwens: mijn pakje was er vandaag dan toch. Oef, kan ik eindelijk iets aan die stoppelbenen doen ;)!

    BeantwoordenVerwijderen